Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν αποστολή:
Παραγγελίες καθαρής αξίας πάνω από 50 € και ογκομετρικού βάρους έως 3 κιλά αποστέλλονται χωρίς χρέωση μεταφορικών εξόδων, με εξαίρεση την παράδοση σε απομακρυσμένες κι δυσπρόσιτες περιοχές.
Όλες οι υπόλοιπες παραγγελίες αποστέλλονται με χρέωση μεταφορικών εξόδων αναλόγως του όγκου και του βάρους τους, με ελάχιστη χρέωση 2,90 €. Το www.odosermou.gr θα σας ενημερώσει για το κόστος αποστολής κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, πριν την πληρωμή της.
Ειδικά για τις παραγγελίες καθαρής αξίας πάνω από 50 € με ογκομετρικό βάρος πάνω από 3 κιλά, παρέχεται έκπτωση στα έξοδα αποστολής, ίση με τα μεταφορικά που αντιστοιχούν στα 3 κιλά ογκομετρικού βάρους.
Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα. Η Επιχείρηση συνεργάζεται με την εταιρία ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ για την μεταφορά των προϊόντων.
Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 14:00 από Δευτέρα έως Σάββατο (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη), τα προϊόντα θα ετοιμάζονται και θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 14.00, θα παραδίδονται για αποστολή στην εταιρία ταχυμεταφορών την μεθεπόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι παραγγελίες που δεχόμαστε το Σάββατο μετά τις 14:00 και την Κυριακή, θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών για αποστολή την Τρίτη (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη).
Παραδόσεις πραγματοποιούνται κάθε ημέρα (Δευτέρα έως Σάββατο) από τις 09:00 έως τις 14:00.
Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης (Εργάσιμες ημέρες)
- Εντός Πόλης 1 ημέρα
- Χερσαίοι Προορισμοί 1-2 ημέρες
- Νησιωτικοί Προορισμοί 2-3 ημέρες
- Δυσπρόσιτες Περιοχές 2-4 ημέρες
Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες. Αποστολές εντός των πρωτευουσών χερσαίων νομών θεωρούνται Εντός Πόλης με εξαίρεση τυχόν δυσπρόσιτες περιοχές.
Δυσπρόσιτες περιοχές: Οι περιοχές εκτός των ορίων των κυρίων πόλεων του δικτύου της εταιρίας ταχυμεταφορών, χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτοι προορισμοί.
Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης δεν ισχύουν όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.
Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Λόγω περιόδων αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).
- Λόγω πληρωμής με "Κατάθεση Σε Τράπεζα":
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.
- Λόγω καθυστέρησης αποστολής από τον προμηθευτή μας:
Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στην μεταφορά της. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ενημερώνουμε για τον χρόνο αποστολής του προϊόντος. Θα σας στείλουμε το προϊόν αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
- Λόγω εξάντλησης του αποθέματος και κατάργησης του προϊόντος από τον προμηθευτή μας:
Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να σας προτείνουμε εναλλακτικές λύσεις.
- Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
- Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της. Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί και όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.